18 Şub 2015

MEKSİKA FASULYESİ SALATASI



MALZEMELER

1 kutu konserve meksika fasulyesi
150 gram kornişon turşu
1 kavanoz konserve mantar
1 kavanoz közlenmiş kırmızı biber
Bir küçük kutu mısır
1/2 demet taze soğan  
SOSU
1 Çay bardağı zeytinyağ
1 limon suyu
1 çorba kaşığı sirke
Tuz
 YAPILIŞ
Mantar dilimlenir, biberler uzun şeritler halinde doğranır,soğanlar ve turşular  küçük doğranır ,bütün malzemeler harmanlanır. 
sos malzemeleri bir kavanozun içinde çalkalayarak hazırlanır, salatanın üzerine döküp servis yapılır  .

14 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel gözüküyor bu salatalar iyiki var..

mutfagabuyrun dedi ki...

çok doyurucu ve lezzetli bir salata olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel ve renkli bir salata olmuş..Çok severim salataları :)Sevgiler..

Güloanne mutfakta dedi ki...

Renk olarak zaten başlı başına bir olay.Diğer sebzelerlede buluşunca renk cümbüşüne dönüşebiliyor birden.Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.Sevgiler.

Gönülünce dedi ki...

Ben salatasız hayat hiç düşünemiyorum çokkk güzel olmuş ellerinize sağlık :))

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ellerinize sağlık Ergül Hanım,
Salatalar vazgeçilmezimiz …
Nefis olmuş afiyetler olsun size…
Sevgilerimle…

İnci Çelik dedi ki...

Bu tarz salataları ben de çok beğeniyorum. Özellikle hafif yemek istediğim zamanlar başlı başına bile bir yemek olabilir benim için.

akasyakokusu dedi ki...

Ellerinize sağlık iştah açıcı görünüyor..Salatasız bir yemek düşünemiyorum..Acele bile olsa iri iri doğrayıveririm..Ayrıca meksika fasulyesini patates salatasınada koyuyorum rengiyle daha cazip oluyor..Ellerinize sağlık afiyetler olsun.

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Ben de denedim bu lezzeti, çok sevdim. Eline sağlık olsun. Sevgilerle...

birgulunlezzetleri dedi ki...

Hem kolay hem leziz bir salata.
Ellerinize sağlık

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Lezzetli bir salataya benziyor.Ellerinize sağlık.

madamemine dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık madamemine.blogspot.com

denizzeynep dedi ki...

Hem lezzetli hem çok sağlıklı :) Ellerinize sağlık..